Plugg :P

Inte skrivit på ett dag nu då :P.. i fredags var det bara filmkunskap, men knappt den var jag på..kolla lite på filmen, skrev, sen tyckte jag filmen var så tråkig så jag gick ut hahah.. engelskaläraren sa att jag inte behövde gå på engelskan för jag redan redovisat :D.. efter filmkunskapen gjorde jag klart mediakommunkationen.. och sen gick vi och käka lunch med simon och gänget :)..hade lite snöbollskrig haha.. efter lunchen mötte jag Janni :) vi stack hem till mig och kolla på tv och sen var hon tvungen att dra hem.. på kvällen bara slappa jag, kolla på Singing bee haha..satt även i Skype och snacka med Simon och Max och typ 2 andra i 2 timmar..dom spelade world of warcraft så det var rätt tråkigt att sitta och lyssna på XD

Igår var rätt så slapp dag, pluggade till högskoleprovet rätt mycket, och shiit vad dålig jag är på logiska delen och statistik!.. klockan 5 skulle jag vara barnvakt åt Jossis kusiner :)..så jag stack dit och det var chill, kolla på Hitta nemo och Bilar och spela memory haha :D..sen kom deras mamma hem och vi fick käk och kolla på medodifestivalen, sen stack jag hem :)

på kvällen körde jag spa-behandling typ, ansiktsmask och hade den på i typ en timme, den var skitstel och var assvår att tvätta av :P..gjorde även brun-utan-sol på benen hahahah imorse asså jag la ju mig precis efter så det är 3 stora ränder på ena benet nu..XD.. usch vad fult

nu pluggar jag, har skrivit inledningen på uppsatsen om engelskaboken, och ska fortsätta snart, och kollar på Sex and the City samtidigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0