neext

Just nu sitter jag och kollar på Next och har precis "ätit"..maten var inte god och vi har typ inget annat hemma så jag kommer bli hungrig :P aja

idag har varit en slapp dag :)...orkade egentligen inte gå upp imorse men tänkte att det vore bra så jag åkte till skolan iaf :P.. hade mediakommunikation men satt i cafét typ hälften av lektionen och drack kaffe ;)..sen kände jag att jag faktiskt behövde jobba lite :P..sen skulle vi på judiska museet..var rätt intressant faktiskt :)..sen käka vi lunch och sen åkte sandra och jag hem till mig..kolla på massa avsnitt av sex and the city :)

nu har next slutat medans jag skrivit och nu är det room raiders istället :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0