Inställd lektion!

Nej gud vad irriterande! Liksom jag visste redan att engelskan var inställd så skulle bara ha filmkunskap så jag åkte till skolan, väntar på läraren..när vi väntat en kvart och han fortfarande inte kommit går vi och frågar och får reda på att han är sjuk och lektionen är inställd!..ännu värre att jag var SÅ nära på att inte gå till skolan för jag pallade egentligen inte, och sen när man väl gör det så var det i onödan :(

Men en bra sak är att studentmössorna har kommit (och kläder man beställt och så)..men vi vet inte än om vi får dom för hon som ska dela ut och fixa med papper har typ inte tid men vi ska upp halv 11 igen och se om vi kan få dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0