högskoleprovet

så nu kommer ännu en sammanfattning ;) jag borde verkligen bli bättre på att skriva varje dag..

i torsdag var det mediakommunikation men jag jobbade inte så mycket, läste typ igenom lite låttexter haha.. sen på religionen gjorde vi inte mycket heller..pratade om buddismen och "de fyra sanningarna"?..typ..efter skolan åkte jag hem och sen kom janni och jossi :)..vi kolla på tv här hemma hos mig och sen pluggade jag och jossi lite till högskoleprovet..sen stack vi och handlade mat och drog hem till jossi och åt :)..kolla på massa avsnitt av sex and the city och sen åkte janni hem och jag sov hos jossi :)..orkade verkligen inte gå till skolan på fredagen..hade bara filmkunskap och ibland kan man faktiskt ta lite ledigt ;) men jenny åkte till skolan och jossi var tvungen att åka och göra ett prov så jag satt själv hos dom och kolla på film hahah..eller hanna var också där :) kollade på mer sex and the city och sen behövde vi plugga till högskoleprovet.. sen kom även janni :)..och sen åkte vi och handla och fick skjuts hem till mig av jossi :D..var hos mig ett tag innan janni åkte hem och sen var jag uppe ett tag innan jag skulle sova..


idag var det högskoleprovet!..upp 6 på morgonen, provet började 8.20 med NOG-delen (logiskt tänkande) som gick helt okej.. sen var det ELF (engelsk läsförståele) och ORD som gick SKIT!..usch..sen vi fick göra dom delarna IGEN fast med olika frågor och texter.., för dom har nåt konstigt system så de betygsätter bara en av dom typ :P... sen var det LÄS-delen. tyckte det gick rätt bra och fick 13/20 rätt :) helt okey!..sen DTK (avläsning av diagram, tabeller och kartor) och jag tyckte det gick skitbra men jag fick tydligen bara 9/20 :(.. så LÄS och DTK var de enda jag vet poängen på så vi får se hur det går.. men ELF och ORD kommer verkligen dra ner poängen :/ om jag inte har tur!

så jag är skitträtt, det tär verkligen på en att sitta 50minuter x 5 och göra svåra prov!.. har kollat på tv ikväll, robinson och jag vet vad du gjorde förra lördagen..nu är det nån film men jag kollar inte riktigt på den..ska nog duscha snart:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0