fyllebakis? :S

Jag typ slappa först nu på kvällen hade ju bara tänkt ta det chill och kolla på tv men sen ringde Izza och fråga om jag ville ta en öl eller nåt och det ville jag så jag käka och sånt och sen efter några timmar ringde hon igen när hon skulle åka till mig så ringde´jag Ullis också och undra om hon ville hänga med :).. så då gick vi och mötte Izza drog till sunkigaste krogen haha pizzerian som ligger typ 3 minuter från mitt hus hahah..tänkte bara ta en öl men det blev lite mer om man säger så..blev gaaanska packad så vi tre satt där och asgarva..söta killar vid bordet brevid gjorde det inte bättre precis :P.. sen när vi skulle gå kom nån gubbe och typ nynnade för sig själv..och egentligen var det inte så roligt men vi typ försökte hålla oss för skratt men  det var typ verkligen.."*inte skratta, inte skratta*......BWAHAHAHHAAHAHAHAH!!" shit asså vi typ dog :'P så drog vi hem till mig och spelade Lips shit att sjunga när man är full är inte bra haha gud vad dåligt det lät!..nyss följde jag och ullis izza till t-banan, nu är jag hemma

min katt är fett sällskapssjuk och springer omkring här :P..jag har värsta konstiga känslan, har huvudvärk, typ som jag är bakis, men jag är ändå fortfarande full och det är konstigt!.. jag är sugen på donken OCH kebabpizza för donken är min fyllemat och kebabpizza är min bakismat men nu är det skumma blandingen typ.. jag är hungrig! men har typ ingen mat hemma tror jag.aja..nu borde jag typ sova snaaaart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0