Frågelista!

Snodd av Janina, som vanligt ;)

STEG 1
Namn: Claire
Födelseplats: Stockholm! :)
Bor: Älvsjö
Ögonfärg: Blågrå typ
Hårfärg: Brunett
Skostorlek: 39-41 beroende på vilka skor det är ;)
Civilstatus: Singel
Höger eller vänsterhänt: höger

STEG 2
Skor som du bar idag: Har inte gått ut idag :P
Dina svagheter: Blir kär för lätt :P
Rädsla: Att vara ensam

STEG 3
Första tanke när du vaknar: Vill sooova!
När somnar du: För sent

STEG 4 Pepsi eller Coca Cola: Coca Cola light :D
McDonalds eller Burger King: Donken men BK kan vara godare ibland :)
Adidas eller Nike: Adidas
Lipton Ice Tea eller Nestea: Brukar inte dricka iste men isåfall nestea
Choklad eller vanilj: choklad

STEG 5
Svär du? mhm
Sjunger du? yes haha hela tiden ;)
Duschar du varje dag? I princip
Röker du?: nej
Tror du på dig själv? Ibland :P
Kommer du överens med dina föräldrar? Oftast

STEG 6
Har du under den senaste månaden..
Druckit alkohol ? Ja
Rökt?: ja
Shoppat: shit har inte shoppat på riktigt på jättelänge typ
Ätit en hel ask müsli?: haha jag har ALDRIG ätit en hel ask :P
Ätit sushi?: nej
Stått på scen? nja tror inte det..
skejtat: nej
Bakat?: Japp, chokladbollar när jag skulle kolla på oscarsgalan :D
Stulit : nepp
Rakat dig? ja klart
Kysst någon?: nej
Kramat någon: självklart :)
Haft sex?: nej

STEG 7
Har du någonsin..
Däckat eller varit jättefull?: ja
Varit full?: ja
Blivit kallad hora? ja
Blivit nerslagen? nej
Busringt någon?: ja
Gjort något som du ångrade?: Ja, vem har inte det?
Fått IG i nått ämne eller på något prov? mm
Kastat en sten på nån ruta?: småsten ;)

STEG 8
I framtiden.. Namn på barn? förut ville jag alltid att min son skulle heta Linus men nu har jag ångrat mig..får se när det hände, om det händer :P
Hur vill du dö? Av ålder, sovandes
Vad vill du bli när du blir gammal? Ingen aning :P

STEG 9
Antal människor du skulle ge ditt liv för? oj ingen aning
Antal CD-skivor du äger? orkar inte gå och räkna :P
Antal piercings?: 4 i öronen
Antal tatueringar?: inga, men ska skaffa :)
Hur många gånger har du varit med i tidningen?: ingen troor jag :P

STEG 10
Vad ska du göra i sommar? Ha kul! :D vara med kompisar, skaffa körkort :)
Vad ska du göra i vinter?: vara sur över att det är vinter ;)
När tar du studenten?: 5:e Juni yeah! :D
Vad gör du efter gymnasiet? typ jobbar? om jag hittar nåt annars kanske plugga till sjuksköterska..:P
Ska du bo i Sverige när du börjar jobba? japp..
Vad händer till helgen? Venne, brukar inte planera en vecka i förväg ;)
Vad vill du helst göra just nu? Ha kul :P

STEG 11
Vill du ha pojk/flickvän? Jaa det vill jag
Vad tittar du först på hos killar/tjejer? Håret
Vilka av dina kompisar tror du kommer hitta en pojk/flickvän först?: det vet man aldrig
Vem är den perversaste person du känner? Måste nog vara Izza haha ;D
Hur många gånger har du varit utomlands? Så många att jag inte vet :P
Vilket land är bäst? Att bo, Sverige.. semester.. Grekland! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0