extremt tidigt!

usch, men jag är inte ens trött..så vet ni varför jag sitter här halv 6 på morgonen och skriver? Jag har blivit så STÖRT sjuk!.. igår var det "bara" ont i halsen men det klarar man ju av men nu vaknade jag klockan 5 av att jag knappt kunde andras..halsen har typ svullnat så det känns som jag andas genom ett sugrör.. kan inte andas genom näsan heller så det var no way att jag skulle kunna somna om!.. har extremt äcklig hosta också som inte vill ta slut..mamma är också stört förkyld..är väll hon som har smittat mig..och pappa som smittat henne ;) blir alltså ingen skola för mig idag

vad har annars hänt dom senaste dagarna då? ^^ senast jag skrev var ju i måndags så jag tar det från tisdagen ;)
jo jag vaknade, gick upp och drog till skolan..hade grafisk i tre timmar, sen håltimme i tre timmar då jag övade inför högskoleprovet..sen var det engelska och vi drog över tiden så jag slutade HALV SEX?!..så sjukt sent.. sen drog jag hem till Ullis, sen stack vi och tränade :)..

igår hade jag sovmorgon, kom till skolan och käka lunch och sen grafisk igen, men orkade inte jobba så mycket..sen var det religion som vi fick sluta lite tidigare från :).. jag och sandra tog en promenad till t-centralen (JAG ÄLSKAR ATT DET VAR VÅR!!! :D.. kunde ha min tunna jacka :)...fast iofs kanske därför jag är förkyld nu?)... där mötte jag janni och vi åkte hem till mig där jossi var :)..vi satt och snacka, kolla lite på tv, sen klippte jossi mitt hår :D sen var hon tvungen att dra hem och jag och janni käka och sen kom hennes älsk och hämta henne :)


åh, jag var ju faktiskt pepp på att dra till skolan idag, men så skiter det sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0