en bra dag :D

Jag har varit asglad typ hela dagen idag :D..lektionerna var väll inte så kul men liksom..det var SOL! :D..sol gör en verkligen glad.. Sandra sa "tänk om man skulle kunna bli hög på sol"..det jag nästan jag blivit det haha...jag var helt hyper och hoppade omkring överallt haha

så först var det mediaproduktion, har kommit igång med examensarbetet men känner mig ändå stressad
mediakommunikation fortsatte vi med "popaganda"..det om låten..jag gjorde inte så mycket :P.. på filmkunskapen orka jag inte ens lyssna.. duktigt! :)

på lunchen retade typ alla mig..:P först retar daniella och simon mig och säger att jag skuttar konstigt XD..sen säger Max "vet du vad CC betyder? CP-Claire!" haha kuuul..sen fäller sofie mig så jag ramlar, tappar mobilen och alla ASGARVAR!..haha men det måste ha sett kul ut

efter skolan drog jag till Janina, hon barnvakta ted :)..sen stack vi till skäris och handlade lite :)..kom tillbaka till janina och chillade ett tag, pluggade lite, sen åkte jag hem och har precis lagat världens godaste mat!..korv stroganoff haha låter inte SÅ gott men seriöst, jag är STOLT över mig själv XD..så SJUKT gott är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0