Deppiga kvällar

asså shit vilken onödig dag det var idag.. var skittrött imorse låg och snooza i mer än en timme typ men det var fett skönt :D...skulle börja 12 med prov men man fick komma tidigare om man ville för att plugga och det ville jag så jag kom till skolan 9 men det var helt onödigt för självklart så orkade jag inte plugga ändå! så då satt man bara i 2 timmar och chilla, drack kaffe :).. sen käka gänget lunch, innan provet..som inte gick SÅ dåligt som jag tänkt mig men ändå skit.. har TUR om jag får G på det asså.. sen iaf var det min långa håltimme på typ 3½ timmar..men då var jag iaf lite effektiv och gjorde religionläxa tsm med daniella och sandra :)..sen satt vi i cafét ett bra tag, käka godis (jag måste skärpa mig med godisätandet!), snacka och sånt :).. dom väntar alltid med mig fast dom slutat haha :).. kl 4 börja min engelska men det kändes såå onödigt att ha väntat på det för vi skulle disskutera en dikt men jag fatta inte ett skit av den så jag satt bara tyst hela lektionen och lyssna på killarna som snacka..

Sen åkte jag hem, har bara slappat nu :)..men jag blir såå irriterad, försöker ladda ner illustrator *host*olagligt*host* men sen när jag ÄNTLIGEN fattar hur man gör för att installera så har jag fel serienummer och jag fattar inte?!..vill att brorsan ska komma hem och hjälpa mig innan jag dampar totalt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0