Riktigt dålig uppdatering!

Till och börja med vill jag bara säga, Rest in peace Michael! :( Känns så overkligt, kungen av pop är död.. hans musik är underbar, och det kommer jag alltid tycka! Nu kollar jag på en dokumentär om honom..


okej, jag har varit dålig på att uppdatera, förlåt förlåt.. nu ska vi se om jag kommer ihåg vad jag gjort de senaste dagarna.. joo, jag började bli frisk i helgen, tror Måndag var sista dagen jag var sjuk..på tisdagen sen drog jag, Janni, Jossi, Jenny, Hanna, Noa och Ted till Sätrabadet :) köpte med oss massa fika och mat :), sen kom även Janinas mamma dit :) vi solade och gick längs med stranden i vattnet, supermysigt! :)

i onsdags träffade jag Sandra och Daniella i hagaparken, vi satt och fikade och solade lite :) pratade mest bara :) sen drog vi och mötte Simon, hade inte träffat honom på 2 månader så det var kul! Vi köpte pizza och satt hemma hos sandra och kollade på tv och spelade tv-spel :)

Igår..öh..jag har hjärnsläpp just nu, vad gjorde jag? :S..träffade Jenny på morgonen iaf, hon skulle hämta sin kofta.. sen..eh.. JUSTE! haha skulle träffa Emmy, från Örebro :).. vi gick runt i stan och shoppade lite. har inte gjort det på EVIGHETER!.. jag köpte två linnen på Gina Tricot, ett par shorts från H&M, och ett par skor från Din sko :)..sen åkte jag hem och köpte glass med varma hallon :D

Idag åkte vi iväg rätt tidigt till stranden :) Jag och Jossi handlade mat, sen hämtade vi Jenny och sen hämtade vi upp janni :) vid 12 var vi där redan! :D la oss på "vårat" ställe och solade :) åt mat och hade trevligt, badade lite, årets första dopp för mig! Tror jag fått lite färg iallafall.. sen fick jag skjuts hem till Ullis, vi åkte in till stan för att komma på Semifinalen i U21-EM mellan Sverige - England på O'Learys men det var 20årsgräns! :( så vi åkte till Sandras syrras restaurang istället, käka mat och kolla på matchen där..

SÅ SYND! vi var ju såå nära! liksom efter första halvlek gav man nästan upp, 3-0 liksom..men i andra halvlek tog vi igen med 3 suveräna mål!.. nervös förlängning, och sen tillsist straffar... och dendär sista straffen! aaah, så irriterande!... synd att Marcus Berg, min nya favorit <3, missade sin straff... nu sitter jag här hemma iaf..

imorrn hade jag bara tänkt ligga ute i min trädgård och sola hela dagen, har inte riktigt lust att gå ut nånstans :P vill bara bli bruuun :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0