mottagningar, mottagningar, och ännu fler mottagningar

I Lördags var jag på Emmas studentmottagning, hur trött jag än var efter mitt egna firande! :P det var väll typ det enda jag gjorde då.. igår skulle jag på Daniellas men det orkade jag inte, kunde knappt prata, så ont har jag i halsen, men jag gick och röstade :)

Idag har jag varit på studentfirande :D..mötte upp Janni, Izza och Jenny i midsommarkransen och gick sen till Brännkyrka, där Izza hittade Ullis familj :)..sen sprang Jossi ut :D:D..sen hittade vi hubbe också :)

kl 5 var det mottagning hos Jossi, trevligt :) jag blev proppmätt! Sen fick jag också en present av hennes farmor och farfar, så sööta :)..de kunde inte komma på min mottagning så det var därför de gav mig den på hennes istället :) ett asfint armband som helge gjort själv :).. sen skulle jag iväg till Ullis mottagning, men käka inget där eftersom jag var så mätt :P..är hemma nu och bara slappar, imorrn blir det Izzas utspring och mottagning..mycket nu när man själv och alla kompisar tar studenten!

Tänkte bara lägga upp en bild som jag tagit med nya kameran :) grymt nöjd blev jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0