Stan och Bio :)

Igår så åkte jag till stan med Jossi, Jenny, Hanna och Jocke :)..först åkte vi till Mariatorget där Hanna skulle köpa lite målarsaker, sen åkte vi till Ringen i Skanstull, hälsade på Noah där han jobbar in en bokaffär..käkade, kollade runt på HM, sen gick jag till Eaststreet och köpte en ring till min piercing så nu har jag inte en liten plupp längre :) drog till Åhlens och sen skulle hanna hem och vi stannade kvar med jenny som var tvungen att vara kvar i stan, så vi gick och fikade lite :)

sen åkte jag hem, satt och drack lite vin och så med brorsan och hans kompisar :)..sen kom hubbe och janni och hämtade mig med bilen och han skjutsade oss till sätra centrum där vi hyrde film :D..College och Fingerprints...den var aaasläskig shit asså, vi vågade inte ens gå på toa efter men sen samlade vi mod och sprang till toan haha var liiivrädda! :O.. vi somnade typ vid 5 :P.. vid 1 gick vi upp och käka, sen blev vi livrädda igen haha för Timmy typ öppnade dörren till hennes rum saakta så man såg bara handen så vi blev rädda och trodde det var en från filmen haha så vi började skrika skitmycket så han blev rädd också XD

sen gick vi iaf till Heron City där vi käka först och sen kolla på Brüno, helt okej, inte lika rolig som jag tänkt mig men rolig ändå :)..

har precis käkat Tacos :)..

Kommentarer
Postat av: Emma

Heej! Jag såg att du komenterat kissies blogg jag har skrivit en text om henne på min blogg, gå gärna in och komentera!



http://emmaforslof.blogg.se/2009/july/utkast-okej-om.html#comment

2009-07-22 @ 23:07:44
URL: http://emmaforslof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0