Slappdag

hmm, vad har jag gjort de senaste dagarna då? :)

I torsdags så kom Sandra till mig och vi kollade på film, Eurotrip :)..sen kom Janina till mig och vi umgicks ett tag och sen på kvällen drog hon..

Igår typ slappade jag mest hela dagen, som kom Janina och vi slappade hos mig, mådde så sjukt illa och hade så sjukt ont i magen! Men skulle ut med Sandra och Micke på kvällen för Micke åker till Lumpen på söndag :(..iallafall, hubbe kom och hämtade janina och släppte av mig i fruängen och jag åkte till odenplan, mötte micke och sandra och vi gick till Retro :)..sjukt mysigt ställe, och billigt :D sen kom även mickes kompis Jenny :)..vi satt och drack och snacka tills typ halv 1 då jag var jättefull, försökte dricka lite av sandras öl, hon försökte ta tillbaka den vilket resulterade i att vi tappade glaset så det gick sönder, glasskärvor och öl överallt, nååågot pinsamt och vi blev inte precis utslängda men både Micke och vakten tyckte det var bäst att vi drog ;)..sen drog jag och Sandra till donken där vi träffade några shysta killar som vi snacka med ett tag :).. sen åkte jag hem, nån jobbig gubbe på tunnelbanan som knappt kunde svenska prata med mig hela vägen till fruängen och jag fattade inte vad han sa så jag typ "aa" om allt han sa :P..

sen kom jag hem och la mig :)..kl 5 på morgonen ringde Patrik mig som var med Sandra, haha jag var skittrött, han bah "kom hiit!", jag "neej jag sover", hade ashes röst och han bah "det låter som att du har blivit våldtagen av en termionator", öh haha?..aja, har sovit mycket idag, så sjukt trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0