Bloggfunderingar och Kissie

En grej jag inte fattar är hur folk kan hata nån utifrån en blogg. Jag har precis börjat läsa Kissies blogg och jag måste säga att den är rätt så underhållande faktiskt ;)

Men jag tycker att vissa går för långt. Har läst massa kommentarer till henne med typ "Du är hatad av alla!!!!" "Fjortis, sluta sig att du är snygg och bäst blablabla för det är du inte"

Hatad av alla?
Personer som hänger upp sig på saker som nån skriver på internet kan väll inte ha så kul liv? Det känns som att det enda de gör är att klaga.

Hon skriver att hon är snygg och så, låt henne göra det då?! Enligt mig är självförtroende en bra sak och inte en sak man ska vara hatad för, eller vad säger ni?

Nu säger jag inte att jag gillar allt hon skriver. Hon kan vara elak ja, men herregud, att hata nån för saker den skriver är så överdrivet, träffa personen innan du skapar en uppfattning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0