Tillbaka! :D

Först och främst måste jag bara säga GOTT NYTT ÅR!

Ja som sagt, jag är tillbaka från Marocko... resan började i Marrakesh, där det var helt livsfarligt att gå över vägen. Jag vet inte hur de kör i Marocko, vänster OCH högertrafik samtidigt typ? man går över vägen och får hoppa åt sidan för att en bil eller moped kommer i full fart mot en..haha..en riktig skräckupplevelse.. Fanns inte så mycket att göra i Marrakesh.. kollade lite i Soukerna (marknad) och så.. och såklart ville några fula killar köpa mig för kameler

Kille 1: Beautiful girl!! 1000 camels!
Kille 2: 1000 camels AND my shop!

jahapp..jag var värd mycket ;)..nej seriöst..jag vet inte hur många killar jag ignorerat under min vecka i Marocko..bara för att man inte går i heltäckande slöja stirrar de som om jag vore naken eller nåt

sen bar det av till Essouira.. där solade jag på privat "terrass" i två dagar, från att solen gick upp till att den gick ner... det var det enda solande jag fick, Marrakesh var ju inte så bra ställe och tredje dagen i Essouira regnade det... efter det åkte vi till Agadir.. nyårsmiddag på hotellet..sjukt tråkigt.. men ojoj..,jag drack nog lite väl mycket.. 3 cocktails och MYCKET vin... jag är förvånad över att jag inte är så bakis idag..

sen på morgonen tog vi bussen till flygplatsen, planet hem.. när jag kom hem hann jag bara vara hemma i en timme innan Izza och Ullis våldsgästade mig och ville att jag skulle sova hos Ullis..stack dit..kollade på några filmer och jag palla inte sova där..kom ju precis hem så nu sitter jag här och ska nog sova snart

Jag orkar inte skriva om vad som hänt 2008.. inget särskilt.. jo, jag fick en ny vän, en jättebra vän :).. jag har varit på 2 McFly-konserter under årets gång.. men ja som sagt..inget speciellt..hoppas 2009 blir ett underbart år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0