Slapp dag! :)

Idag försov jag mig IGEN, haha, men kom ändå i tid till skolan... fick stressa, göra mig iordning på en kvart och sen dra... mötte jenny på bussen så vi tog sällskap :).. väldigt få i skolan idag! hade mediakommunikation och det var typ 5 pers där? Höll på med typografi <3 och skulle typ göra om nån logga så det blev bra..eller nåt..:P sen på religionen diskuterade vi bara "moraliska dilemman"..intressant! :) Lunchade sen med tjejerna och simon, åkte hem och sov ett tag..var huuur trött som helst..sen tvinga pappa mig att städa badrummet :P

Snart ska jag åka iväg och träffa Janina ett tag :)...sen hem till Jossi och Jenny, ska sova där för det är gospelkonsert imorrn..:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0