Sammanfattning

Haha, känns som jag bara sammanfattar mina dagar nuförtiden ;)..bara för jag aldrig orkar skriva längre..men nu gör jag det! :) och ska försöka bättra mig :P

Okej så..
Fredag: Efter att jag varit med Janina drog jag hem och var där ett tag innan jag gick till Jenny :)..slappade där vid datorn, kolla film och så :)..eh..vi gjorde egentligen inte så mycket :P.. sen gick vi och la oss..

Lördag: vaknade kl 6 (OMÄNSKLIGT TIDIGT!) för vi skulle vara i konserthuset så tidigt! För att öva till gospelkonserten som skulle vara på kvällen.. så jaa..vi övade hela dagen och kl 6 var det konsert :) sjukt trött när man kom hem,,ont i halsen och benen..men det var kul! :)

Söndag: SLAPPDAG! låg i sängen typ hela dagen med datorn i knät..:D..och då menar jag HELA dagen.. men jag lyckades iaf läsa 50 sidor av den tråkiga engelskaboken..nöjd! :D

Idag var det mediaproduktion på morgonen..gjorde inte ett skit.. sen mediakommunikation..inte ett skit där heller ;) jomen vi skulle typ ut på stan och fota loggor..eller nåt.. fick iaf sluta tidigt och gå på tidig lunch :)..sen filmkunskap.. TRÅKIGT..dokumentär om filmen Casablanca..och vi måste skriva MINST 2 sidor om det.. IG till mig? jag sov när vi kolla på filmen :D..bra Claire..

jag är sjukt stressad över alla läxor!
Engelska Artikel
Engelskabok och recension om den
Religion debatt
Fotouppgift
Grafisk folder
Filmkunskap uppsats
och säkert en miljon mer saker som jag glömt eller nåt..

och juste det var typ asläskigt på tunnelbanan imorse :O..jag och jenny gjorde sällskap och satt på tunnelbanan dårå.. sen finns det ju ett handtag där vid sätena och inte bara vid dörrarna.. och vi satt precis brevid det som hände...
så står en man där..sen kommer en till man och ställer sig vid handtaget mittemot och första mannen blir ASLACK!
Man1: måste du stå så jävla nära mig?!!!! det finns en hel korridor du kan stå i!!!
Man2: men haru bacillskräck eller? :S
Man1: NEEEE!!!! men du står så nära!! *skriker*
Man2: Du borde cykla om du inte vill stå nära folk på tunnelbanan... :S
Man1: men det finns en hel korridor du kan stå i!!! tycker inte du dethär är obehagligt?! *ställer sig asnära*
Man2: jo NU tycker jag det! för du verkar så labil..
Man1: Ja du med! Ska vi gå ut och göra upp om dethär?! vi kan göra det nu...OM DU VÅGAR!!!

så puttar han på den oskyldiga snubben..:S..helt sjuk..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0