hej igen..:P

Nu har jag inte skrivit på ett tag, har haft varken ork eller just..:P



Fredag: Grymt onödig dag, åkte till skolan för att bli klar med projektarbetet och lämna in, tog kortare tid än jag tänkt mig så där satt jag i skolan 3 timmar innan engelskan..som var SJUKT onödig att gå på..:(..vi gjorde knappt nåt och fick gå efter en halvtimme.. 3 timmar bortkastade..:P lite senare träffade jag Janina en kort stund, och skrämde halvt livet ur både henne och min katt ;) XD sen satt jag bara vid msn hela kvällen, mamma och pappa bortresta, sköönt :)

Lördag: Slappade typ största delev av dagen, kolla på film och så :) sen var det utgång, åkte till Sandra på förkrök, sen iväg till krogen :D..gaalet kul :D...jag och daniella åkte hem till mig sen vid 3 på natten...

Söndag: BAKIS...uuh.. jag och daniella vakna, sjukt illamående..ville ha bakismat..kebabpizza!<3.. så sjukt gott.. slappade framför tv:n kolla på reprisen av körslaget och lets dance..XD sen åkte jag till Janina ett tag.. huvudvääärk! när jag kom hem kom jossi över ett tag och ville prata :)..


Idag... skulle till ett tryckeri med några i klassen, ända borta i Akalla!.. men det var väldigt intressant, vi var på DN.EX.. tryckeriet där dom trycker DN, expressen och massa andra stora tidningar..så sjukt coolt ställe! :D ska kanske söka sommarjobb där :) sen hade vi lunch.. sen filmkunskap..TRÅKIGT..jag sov hela lektionen istället..:D..vääldigt trött.. nu sitter jag här..funderar på att börja skriva engelska-artikeln...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0