åh fy

Igår var segaste dagen nånsin i skolan..Filmkunskapen var sjukt tråkig..bara massa om gammal filmhistoria usch.. sen hade jag min rooooliga håltimme.. 2½ timme..kul..verkligen..och engelska C lektionen var så sjukt onödigt.. en halvtimmes prat om vad vi ska göra under kursen :S..och där hade jag väntat halva dagen för att gå på en SÅN lektion?! så onödigt..framöver ska jag alltid fråga läraren om det är nödvändigt att komma på lektionen..för jag tänker inte att skitlång håltimme om man ändå inte behöver komma..

sen skulle jag åka hem och jag visste att jenny skulle sluta ungefär samtidigt som jag så i gamla stan ringde jag henne..hon svarade inte men JUST då såg vi varandra på plattformen haha XD:.så vi åkte hem till mig och gjorde nudlar :) och satt och pratade i evigheter, tog en låång promenad och sen bastade :D så skönt :D pratade lite till efter det och sen la vi oss och jenny var skitrolig för hon somnade hela tiden i några sekunder bara och var helt förvirrad varje gång :D
Jag: aa och så blabla (pratar om något)
Jenny: *vaknar* VA?!..vi pratade väll om en båt...?
Jag: ehhh...nej...XD
Jenny: aha..jag drömde..om en båt..

hahah XD

på morgonen sov vi kvar i flera timmar och sen gick vi upp och åt och nu har Jenny precis gått hem..:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0