hejhej! :)

i torsdags drog jag ju till Jossi på kvällen :)..först mötte jag upp Janni i fruängen, vi köpte varsin korv för hade inte ätit nåt på hela dagen och var skithungrig..sen promenerade vi till Jossi och åt lite mer där haha :P...helt plötsligt kom Izza och Ullis över, utan förvarning ;)..så det var trevligt..sen hämtade vi hanna med bilen också :)..så satt vi och snacka ett tag och sen kolla vi på The dutchess eller hur det stavas..den var jättebra! :D..men hemsk.. sen skulle vi kolla på Sunes Jul haha den är så bra!..men det funkade inte vi satt i typ 1 timme och försökte men..aja..så då kolla vi på brudens bäste man istället :)..sen stack jag och janni hem till mig och sov..gick upp vid 1-2?.. fixade oss och sen följde jag med henne till fruängen då hon skulle åka hem..

På kvällen skulle Izzas kompis som fyllde 18 fira henne så dom hade middag först och sen undrade dom om vi vill hänga med ut på krogen :)..jag och Ullis följde med och dom sa att vi skulle till Huset som vi trodde låg i Huddinge haha..vet inte var Ullis fick det ifrån men :P..så precis innan vi ska ta pendeln ringer Izza och säger att vi ska åka till Gamla Stan..så då fick vi vända om helt och åka in dit..mötte upp Izza och hennes kompisar och drog till stället som dom kallade huset men jag och ullis hitta ingenstans var det stog att det hette så..:P..iaf..var rätt segt i början, inte så många där..men sen blev det bättre :D..dansade skitmycket och det var askul :).. sen såg jag även en snygging och träffat på en nollning förut men han kände ite igen mig haha så det var lite misslyckat :P..men sen prata vi en stund iaf :) åkte hem rätt tidigt, kom hem runt 2..vaknade 5 och var fortfarande full..det var skumt..:P... aja nu sitter jag här, inte så väldigt bakis som tur är, och väntar på mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0