heej :)

nu har jag slarvat med att skriva igen ;) som vanligt..så jag tar än en gång en sammanfattning av dagarna :P (ååh vad roligt!)

I torsdags lyckades jag med nöd och näppe skriva klart filmkunskapsuppsatsen.. mamma tvingade mig att kolla på Casablanca och sen kunde jag skriva ;) den suger men jag hade ju iaf nåt att lämna in..:P

på fredagen kolla vi klart på saturday night fever på filmkunskapen, den var rätt bra :)..sen hade ju jag min låånga håltimme men sandra och daniella väntade med mig :)..så hade jag engelska, tråkig lektion, läraren typ prata om hur man håller tal..sen stack hon och då lyssna jag när resten av klassen snacka om roliga saker ;D på kvällen slappa jag bara hemma, rätt tråkigt men ändå skönt

på lördagen slappa jag hela dagen sen kom sandra, daniella och simom till mig på filmkväll :D köpte goodis och sandra hade med sig massa cider :).. kollade på Jalla jalla och White Chicks och guud vad vi skratta! haha, filmerna brukar inte vara sååå roliga men aa..:P..sen kolla vi på Blair Witch Project och VADÅ skräckfilm? :S har hört att den ska vara asläskig men seriöst den var inte läskig ALLS?.. och jag brukar vara den som är som en rädd liten mus när det gäller skräckfilm ;)

sandra var fett full (lättpåverkad hahaha) och frågade minst 5 gånger "var är min cider?!".. när den var typ brevid henne ;)..haha.. sen gick vi och la oss vid 3.. låg och prata till 6 och sov ett tag..trötta idag, gick upp och bara slappa.. sen stack dom hem och jag har bara chillat :)

och jag blev helt klar med engelskauppsatsen idag såå sköönt :D.. är lättad över det :)..ha det bra alla puss hej! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

"vart fan är min cider??"

Klockrent.

(läser igenom din blogg för att jag har tråkigt, patthetic or what?)

2009-11-30 @ 21:55:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0