Deppig :/

Shit vad jag slarvar! Jag ska verkligen försöka skriva varje dag för det börjar bli väldigt långtråkigt att sammanfatta alla dagar och ändå känner jag att jag "måste" göra det.

så här har vi det!
Söndag: Var hemma typ hela dagen och sen mötte jag Jenny och Janni och drog runt i Skärholmen :) nördade oss som vanligt, testade fula mössor och skor ;) vilken syn, 3 tjejer kommer ut från ett provrum med Puma-kepsar..hahaha vi är störda.. tog sen en promenad i snön till janni, satt i hennes säng, snacka och käka godis :) sen åkte jag och jenny hem.. jag ville se oscarsgalan så jag ringde Ullis och undra om hon ville se det tillsammans med mig och det ville hon så vi skulle gå och handla men allt var stängt..så vi rota igenom hela huset typ, hitta lite mörk choklad så baka vi chokladbollar haha :P..så satt vi då i 6 timmar och kolla..la oss 6 på morgonen..jag sov till typ 2.. på måndagen

Måndag: som sagt, sov länge..på kvällen kom janni till mig och sen kom jossi och vi spelade Lips :D..sen kom Jenny och Jocke över och vi kolla på John Tucker must die.. sen kolla vi på TV ett tag sen stack alla hem förutom Janni som sov här

Idag..jag och Janni sov till typ 12.. sen gick vi upp och kolla på tv aslänge..försökte hitta nåt att äta men vi hade typ inget här.. käka lite yoghurt :P.. fett hungriga! vi 6 stack janni hem, vi gick till fruängen och jag köpte red bull :D..gick hem och har bara kollat på tv, och gjort religionsläxa..duktig ;)

nu känner jag mig deppig och vet inte varför :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0