Dagen :)

Idag gick jag upp rätt tidigt, halv 10 för jag skulle åka in till stan för att möta Sandra och käka lunch :) så jag åkte, mötte henne vid 12 och åt på donken :P..sen kom även daniella :)... vi satt där en stund och sen åkte vi till skanstull för sandras piercing hade lossnat så vi var tvugna att dra till piercingstället Eaststreet för att få hjälp att sätta tillbaka den:P..sen hittade vi ett till McDonalds och satt där inne typ aslänge och drack milkshake :D..vid typ 3 promenerade vi till Slussen och mötte Simon och så åkte vi till Heron City, hängde där ett tag, käka middag och gick på bio, såg Bedtime storys ;)..den var bra faktiskt!.. väldigt rolig ofta :) sen åkte vi till fruängen, jag handlade mjölk (intresseklubben antecknar?) och sen åkte alla hem och jag gick hem :)..nu har jag suttit här vid datorn och bara slappat.. har sjuuuukt ont i magen!..lingonveckan vetni.. men det brukar inte göra såhär ont shit jag har mått skit hela dagen :/..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0