Jag är duktig.

Japp, väldigt duktig :) Jag brukar sova till typ 12, men imorse gick jag upp halv 8, åt dinkelgröt och fibermacka.. tog ca 40 minuter att äta, denhär dietmaten går ju ner så sjukt segt! Men det var iallafall en stadig frukost för igår åt jag alldeles för lite på hela dagen. Efter frukosten tog jag en powerwalk i 40 minuter :)

Igår var jag med Janina när hon slutade skolan :) vi slappade mest bara och kolla på tv. Sen hade jag kör på kvällen :) Jag var helt yr igår för jag åt så dåligt. Nu måste jag bättra mig, men från när jag vägde mig igår till när jag vägde mig idag så har jag gått ner 1 till kg :)

Lite senare ska jag vara med Janni och sen ska jag vara barnvakt från 5 till typ 11 på kvällen..




Keri Hilson ft. Kanye West and Neyo - Knock you down

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0