hej igen :)

Jag har haft så lite tid att skriva, förlåt! :(

iaf, i helgen åkte jag, jossi, jenny och hanna ut till Selö där dom har sommarstuga och det var jättemysigt, sol och bad och så :D..

i tisdags hade vi fest här hemma hos mig för nu är det FF i tre veckor ;) mamma och pappa åkte iväg till england i måndags.. det var en avskedfest för izza som flyttar till irland på måndag och är borta i ett år som au pair såå vi skulle ha fest hos mig dåra för att säga hejdå.. började rätt tidigt med att vi mötte upp folk som inte hittade till mig och så så handlade vi käk, och izza och alex drog till systemet och köpte dricka :D..hem till mig  och köra lips och sånt :).. jättekul kväll :D..fast jag och simon blev nog lite föör fulla lite fööör tidigt hahah

"Claire, du borde dricka vatten"
"Men ingen har ju serverat mig!!"

XD

heh :)..vi var väll runt 16 pers sammanlagt, tillslut vid typ 2 hade alla gått hem och det var bara jag izza och alex kvar för dom sov hos mig...har städat köket typ asmycket i 3 dagar nu hahah janni är såå sööt, hon var med mig idag, hjälpte till med köket och städa t.o.m vardagsrummet, badrummet och mitt rum själv haha :)..

imorrn åker jag iväg på ett helgläger på drakudden :D seeya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0