frågor :)

Senaste
1. Kompisar du träffade: Är med Janina nu :)
2. Personen du pratatade med i telefon: Janina
3. Du fick SMS av: Janina
4. Du kramade: Sue trooor jag

Idag
5. Kläder: Mörkblå jeans, svart linne, grå kofta
6. Bättre än igår: Idag var inte bättre än igår nej, igår var myyys dag :) '

Imorgon
7. Är det: Måndaaag, tråk
8. Planer: venne, janina sover här så är väll med henne ett tag, kör på kvällen

Frågor och svar
15. Det första du gjorde I morse? Sminka mig
16. Vad åt du sist? tacos
18. Tror du på distansförållanden? Kan väll funka för vissa om dom verkligen satsar men jag skulle nog inte klara det
19. Vem tänker du på just nu? en spec person (A)
20. Tror du att personen tänker på dig med? nja, tror inte det men man vet ju aldrig ;)
21. Vart reste du sist? reste och reste? om bilresa till drakudden var en resa så nu i helgen, haha..annars gotland
22. Vad gjorde du igår kväll? grilla korv, basta :D
23. Ler du ofta? mina mungipor pekar typ ner så det ser inte ut som jag ler så ofta, men skrattar gör jag :D
24. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? kärlek såklart, man vill ju se bra ut men... kärlek är bäst!
25. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? tror inte jag sett nån, kanske, och då önskade jag
26. I vems säng sov du i igår natt? nån på drakudden
27. Vilken färg har din tröja? vilken? svart linne, grå kofta

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? ja
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? ja
31. Gråter du när du skadar dig? nja, beror på skadan Lycka
32. Är du en glad person? Klart man kan vara deppig ibland men nuförtiden är jag oftast glad
34. Önskar du att du var lyckligare? lyckligARE kan man väll alltid vara, men jag är lycklig och har det mesta jag behöver, finns ju ändå saker som skulle göra mitt liv bättre
36. Kan musik göra dig glad? ja såklart, musik är underbart på alla sätt,

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? jag säger det inte om jag inte menar det, och ja, jag har sagt det
39. Har du en flick/pojkvän? nej
40. Är du nöjd med det? nej :P
41. Är du kär? njaaaa, kär och kär..intresserad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0