Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Jag kommer typ inte ihåg vad jag gjort sen jag skrev senast så jag tar det från lördag istället :)

Jag var volontär på pride paraden! :) jättekul faktiskt, första parkett eftersom jag fick stå och vakta publiken så dom inte gick för långt fram och tryckte på och så..sen fick jag gratis inträde på festivalen så det var nice :D Miss Li sjöng och hon är asbra såå :)..träffade även min kompis sandra där där hon var med 3 bögkompisar, det är det jobbiga med pride, så sjukt många snygga killar, som är gay!

i söndags var jag på indisk resturang med familjen, jag fick köra in till stan och vi har konstaterat att jag verkligen inte kan köra när mamma sitter i bilen, påväg dit sög jag bara för att bara var rädd och så haha, påväg tillbaka tvingade vi henne att hålla käften, hon fick blunda och lyssna på sin radio och då gick det asbra XD.. sen träffade  jag janni på kvällen och vi chillade och sen ville jag ut och ta nån öl så vi tog värsta långpromenaden men hittade inget ställe som var öppet :P

hon sov hos mig och sen åkte hon iväg rätt tidigt på måndagen och sen drog jag till jossi och ´jenny som kommit hem från danmark! <3 vi skulle egentligen till nån stand men så ringde bilskolan och sa att de ändrat min tid så vi hann inte så vi solade bara lite i deras trädgård och sen drog jag och pappa till bilskolan och det gick jättebra :D läraren var bra och jag lärde mig mycket nytt och så :)

idag har jag frågat om jobb och jag får det troligen!.. lagat mat och städat köket och nu kollar jag på Tyra Banks show om feta kvinnor, en är typ störd haha hon VILL väga 450(!!!!!)kg!, men trodde att hon vägde 270, sen fick hon reda på att hon "BARA" vägde 230 och blev typ asledsen haah shiiit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0