Barnvaktning.

Efter min lunch igår så åkte jag till Liljeholmen och mötte upp Janina :) Vi drog hem till henne för att hämta lite papper och sen drog vi till Hornstull för hon behövde typ lämna lite tester, blodprov i armen stackarn :/ höll på att svimma så jag fick hålla upp hennes ben typ lägga dom på mina axlar hahah :P

Sen drog jag hem och hon var  med Hubbe, vid halv 5 drog jag iväg till Jossi och Jennys moster och skulle vara barnvakt åt kusinerna då (jossi och jennys kusiner).. riktigt tjuriga var dom denhär gången så liite jobbigt var det.. Janina kom i tid till det jobbigaste, läggningen.. inte ville dom borsta tänderna och gick upp ur sängarna hela tiden men tillslut somnade dom :) sen kolla vi på tv men det var bara sjukt tråkiga program haha sen var det fett läskigt för vi tyckte vi hörde steg och knarrande hela tiden men barnen låg ju bortfarande i sängarna :O

Sen stack vi hem och stannade uppe till typ 4 haha shit vad trötta vi var imorse! Senare ska vi väll göra Janinas läxa och sen vet jag inte vad som händer :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0