Au Pair.

Juste, jag kommer troligen åka iväg till Cork i Irland och vara Au Pair i slutet av September. Tänkte stanna i ca 8 månader så att jag är hemma till sommaren igen. Hade sökt till en familj som inte svarat men sen sa Izza att familjen hon är hos har en kompis som också vill ha en Au Pair, så vi började mejla, och så som det känns nu så ser det ut som att jag ska åka :) Kommer ju dock bli sjukt jobbigt att åka iväg från alla kompisar här :( mina älsklingar! <3 kommer sakna er så sjukt sjukt sjukt sjukt SJUKT mycket!

Men det låter som en riktigt bra deal, det är 3 barn, ett fjärde kommer i Februari. Jag ska inte ta hand om barnen själv utan mamman är hemmafru så jag ska mest hjälpa till och leka med barnen och så ;) Barnen är:
Ciara, 4 år
Kevin, 2 år
Harry, 16 månader
älskar namnen <3

Dessutom får jag eget rum och badrum på en egen våning! På tredje våningen där familjen aldrig är så jag får ju mycket privatliv :) lite mer än 4000 kr i månaden :) låter bra ju :)

Men fortfarande, svårt att lämna vännerna :/ har ju Izza ca 20 minuter bort med bil och det är ju bra :).. men mina andra borta i sverige! därför har jag ångest, jag VILL dit men så sjukt beslutsångest för vill ju inte lämna vännerna..meen..dom får plugga sitt sista år på gymnasiet när jag är borta ;) OM jag åker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0