shoo!

Hej igen! :)

igår var en chill dag :)..först åkte jag in till stan och käka thai-buffé med mamma, asgott :D..sen mötte jag Jossi och Jenny för Jenny skulle köpa en present till en kompis :)..jag köpte ett örhänge också (ja, ETT, till hålet där uppe :P), och en foundation :)..sen kom Hanna också och så fikade vi med henne :)..sen hämtade Dag oss och körde hem oss, fett skönt att slippa åka kommunalt :)..så vi åkte hem till dom och kollade på film, 13 snart 30, var aslängesen! den är så bra! och sen mean girls..den har man ju sett mycket ;).. sen kolla vi på du är vad du äter, och sen åt vi haha :P..sen sjutsade jossi hem mig :)..slappt :)

imorse fick jag sms om att min goodiebag som jag vann har kommit så jag fick åka till liljeholmen för att hämta den, i den var det
Ett halsband med silverhjärta
En deo
En hudkräm
En påse från envriosax
Ett svettband från Svea haha
och lite till saker :)..är mest nöjd med halsbandet och hudkrämen!


sen har jag bara slappat hela dagen och vid 4 kom sandra till mig :)..hon ville fira att hon tagit bort tandställningen, asfint blev det! :).. så vi chillade hos mig ett tag, innan vi åkte in till stan och käka på Burger King, sengick vi till medis och letade efter nån bra krog..blev Tiffany's tillslut och tog en Cosmopolitan och Crazy Jacob, gott :D..sen drog vi till Sandras syrras resturang där hon är kock, tog en Razzberry Passion som är ASGOTT!..och tog en nachotallrik :).. sen behövde vi inte ens betala, niice :)..

nu är jag hemma och ska bara slappa, på Lördag blir det utgång igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0