idaaag :D

idag har varit gaalet chill daag :) börja med att jag bara chilla vid datorn :), sen började jag faktiskt på min uppsats, ÄNTLIGEN, som ska vara inne på tisdag! men har fortfarande massa att svara på.. sen kom Jenny och vi solade :D.. sen städa jag mitt rum, har varit skitstökigt aslänge :P..skulle ut på krogen och tjatade GALET mycket på Ullis att följa med, hon var trött för hon gick upp 6 imorse och har suttit i en bil hela dagen hem från en skidsemester :P hon vägra först men efter MYCKET tjat gav hon med sig ;)..så vi åkte och mötte Sandra och Izza i gamla stan och drog till Huset :)..vi var typ först där hahah så vi satt och drack och snacka ett tag innan det kom fler folk och vi började dansa :D drack rätt mycket och blev gaaanska packad, sen kom en kille och började strula med mig, rätt snygg men OMG vad kort han var hahaha, kändes bara skitskumt..

ringde massa jag känner och försökte få dom att komma, Janni var med Hubbe hos Tom och jag bah "vilka är däär?" och hon bah "Nej, R är inte här" hahaah hon kan SÅ läsa mina tankar :P..

shit asså när vi skulle hem tog vi värsta omvägen..fruängen kom om 3 minuter men bara för sandra var SÅ packad så var vi tvugna att åka till gullmars, vänta med henne på hennes tunnelbana, och snacka i telefon med henne tills hon kom hem, bara för att kolla om hon klara sig.. 144an i gullmars gick inte, så vi tog bussen till årsta berg, men tvärbanan hade slutat gå, hann med SISTA pendeln till stockholm Central, och fick vänta där i en kvart på den till fruängen..så vi kom hem typ 1½ timme senare än vad vi egentligen skulle ha gjort :P

nu ska jag iaf duscha och sen lägga mig! puuuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

claire smsar shean just nuu, dt kan bara betyda eeen sak! hon gillar penisar, å hon vill helst av allt ha en i brunögat!

2009-04-13 @ 01:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0