hej :)

på kvällen igår skrev Izza på msn och undra om hon kunde komma över och det fick hon så hon åkte till mig, kom till mig typ 12 på kvällen så tog vi en lååång promenad.. sen kom vi in och drack te och åt mackor :)..sen sov vi...idag har vi bara slappat, kollat på south park och så..vid 4 stack hon hem..

vid 9 kom Jossi till mig och vi stack till stan och skulle hitta nån krog, letade ett bra tag i medborgarplatsen innan vi försökte oss på Mest, som jag och sandra försökt komma in på igår men det var 20 eller 21-årsgräns..men idag kom jag och Jossi in ;)..skumt för Jossi sa de inget till men mig bah "är du 19?" (fast jag är ju 18 men vakten verkade inte vara den skarpaste kniven i lådan) men jaa det konstiga är ju att Jossi är yngre än mig :P..antagligen så kom vi in för att hon har körkort haha.. iaf, satte oss vid baren, jag köpte en Strawberry Daqiri :)..asgott :D..sen en öl och sen kom nån snubbe och började prata och typ "you look good!"..så sa han till bartendern "doesn't she look good?" och det var pinsamt..sen bjöd han oss på ett glas vin var..han var asrolig men lite konstig, snacka engelska fast han kunde svenska, enligt Jossi har han varit med i Lyxfällan haha, lite sorgligt, han bjuder alla på drinkar men har egentligen inte råd, var ju därför han var med i lyxfällan typ.. han hette typ Madupeh, och har släppt en skiva eller nåt haha

sen när han ville bjuda oss på mer dricka stack vi, åkte hem, jag var aspissnödig och fick gå upp till Hanna i fruängen och pissa, sen tog vi bussen hem :).. nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0