Fantasifull rubrik?

Jag har kommit på att mina rubriker suger ;) bara för jag aldrig kommer på någon bra rubrik! :P

Igår när jag hade pluggat klart körde jag som sagt till Janina, det gick jättebra :D..inget motorstopp någonstans, och allt flöt på bra helt enkelt :)..chillade hos henne, mötte Jenny, gick tillbaka till Janina, mötte Jossi :)..så åkte vi till stan och dom käka och jag skulle käka hemma..så jag åkte hem sen och åt aaasgod mat :D

Idag började skolan igen! tråkigt :/ men det är tydligen bara 12 skoldagar kvar för mig..TOLV!!..shit asså..12 dagars vanlig skola i gymnasiet, det är STÖRT!.. blev i princip klar med examensarbetet idag, måste bara trycka den, ska till ett tryckeri imorrn och höra med dom om vi kan fixa :).. sen var det så onödigt, väntade i 3 timmar på engelskan och så gjorde vi knappt nåt på lektionen :P.. sen åkte jag hem och har bara chillat nu :)

är skiiitnervös, för imorrn efter skolan ska jag träffa Shean, han killen från krogen :O..

nu ska jag göra ansiktsmask och duscha, hadet! :D

Kommentarer
Postat av: Sandra

Shean hahahahhahaha

2009-11-30 @ 22:20:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0