äntligen :P

Äntligen skriver jag igen, har haft så lite ork! Nu måste jag ju sammanfatta alla dagar (eller måste och måste..) och det känns ju segt :P

iaf..Fredag.. vad gjorde jag då? kommer knappt ihåg.. joo, filmkunskap, håltimme, engelska...hem, och bara slapp kväll ensam hemma :)..mamma och pappa var bortresta och det var SÅÅÅ skönt att vara helt själv och bara ta det lugnt :D..dom borde resa bort fler gånger ;)

på lördagen slappade jag tills janina kom till mig vid 3..vi handlade inför kvällen då hennes älsk och Shabbe  skulle till mig :)..Shabbe tog med sin kompis Marcus också..vi kolla på massa filmer, inklusive en skräckfilm som inte var läskig överhuvudtaget hahah.. sen la vi oss vid 3 på natten..Shabbe fick sova hos mig..ehehe (A)..

söndag kom Izza och Ullis över ett tag och vi bara satt och snacka..sen stack dom, sen stack även Janina.. kommer inte ihåg vad jag gjorde, bara satt och slappa? :) mamma och pappa kom hem sent på kvällen..

Måndag hade jag mediaproduktion då jag inte gjorde något eftersom jag är klar, sen mediakommunikation då vi knappt gjorde nåt heller haha, hade betygsamtal, blir troligast VG :).. sen filmkunskap och då gick vi bara igenom vad som ska vara på provet..slapp dag helt enkelt..när vi slutat drog jag och daniella till gallerian för jag skulle hitta en klänning till studentskivorna :)..hittade tillslut en snygg!...sen drog vi hem till daniella så hon kunde packa, sen drog vi till mig och åt mat, fixa oss iordning för skivan :)

åkte och mötte Izza och sen drog vi då till Engelen där Ullis skiva var :D..mysigt ställe! och grymt kul att dansa :D..tog nattbussen hem sen, kom hem runt 2, tidigare än beräknat :)..

på tisdagen tog vi sovmorgon, stack till skolan vid lunch och käka, sen var det grafisk som jag fortfarande är klar med ;)..sen på håltimmen jobbade min grupp med engelskan så var vi inte på hela lektionen för vi redan hade jobbat :)..sen åkte jag till Janina och vi gick till skärholmen för hon skulle köpa en klänning :)..asfin!..sen gick vi tillbaka till henne igen och jag fick skjuts hem av mamma :)

idag har jag haft grafisk och vi förberedde inför vernissagen som är imorrn!..sen på religonen pratade biträdande rektorn om sekten hon var med i i en vecka ;)..sen börja vi med en ny uppgift..

åkte till tryckeriet efter skolan, lämnade pengar för tidningarna som är klara, och stack hem sen :)..sen ringde janni och hon kom till mig och vi chilla ett tag, sen mötte vi jossi, gick till hanna, drack lite öl och vin och kolla på tv :)..nu är jag hemma igen och ska nog sova snart..ska dock äta lite Ben&Jerrys först :).

nu har jag skrivit, NÖJD JANINA?! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0