Trött!

Nu är jag heelt slut.. det var  inte så jobbigt i skolan iaf... bara chillade, jobbade liiite... sen skulle vi ha första handledarmötet om projektarbetet men Jennie (våran handledare) hade helt glömt bort det så vi fick tillslut be en annan lärare hämta henne :P

sen käka vi lunch på Sandy's... sen skulle jag möta jenny vid hennes skola så jag leta efter bussen och irra omkring i T-centralen som en galning för att hitta rätt buss... och sen så åker liksom den bussen förbi Odenplan :O..jag åkte FRÅN Odenplan för att ta dendär bussen och jag hade bara kunnat gå några meter från tunnelbanan..smart Claire! iaf, jag kom till Jennys skola och stog där och vänta i typ 20 minuter och alla som gick förbi kolla på mig som om jag är ett miffo eller  nåt :P..bara för jag inte går i den skolan.. sen sluta Jenny och vi åkte till Västertorpshallen och simma :) 1 km blev det.. sen basta vi såå skönt! :D

sen var jag hemma ett tag och käka och sen åkte jag på gospelkör och blev skittrött och nu är jag här och lyssnar på lugna favoriter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0