Skolfoto :o

Idag blev jag klar med reklambilden :D egentligen var jag klar för några lektioner sen men idag skrev jag ut den på A3-papper och så... den skrivaren är världens segaste! tog typ 10 minuter att skriva ut så blev det fel och skrivaren blev helt knas..tog typ halva lektionen innan jag skrivit ut XD.. efter den lektionen hade vi Skolfoto..haha jag fick stå högst upp för första gången XD dom längsta fick sitta och kortaste högst upp..tvärtom till hur det brukar vara...hoppas jag blev bra :O..sista året nu liksom..

sen hade vi Naturkunskap..och jag fick VG- på provet! :D jag äger! typ..jag typ "VA?! skojjar hon eller?"...för när hag gjorde provet tyckte jag det gick SKITDÅLIGT...aja, bra iaf att det inte gjorde det :)..kolla på nån film om typ rymden men egentligen vet jag inte vad den handla om för jag kolla inte så mycket (A) svarade mest på frågorna som vi fått...sen handla jag lite i konsum och nu är jag hemma och har kollat på heroes :D..senare ska jag plugga och laga mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0