Patrik 1,5

hihi,. på kvällen sen kollade jag och Janni på nån skräckfilm, fast bara slutet av den..den var lite småsjuk fast vi hade ju inte sett hela så man fattade ju inte hela handlingen...och så var det Svensson svensson shit jag har inte sett det på evigheter! :D.. vi gick och la oss typ 4 jag var trött som ett as och så låg Janina och smsa liksom :P på "morgonen" (hmm..typ 12 hahah) så käka vi soppa igen :).. sen blev jag jättejättesugen att gå på bio fick värsta rycket och ville se Patrik 1,5 och Janina hade redan sett den med sin Hubbe men jag bjöd så hon kunde se den igen ;) jag ville ju inte gå själv liksom :P..så vi gjorde oss iordning jättesnabbt för att hinna med bussen och åka dit och när vi gick in i biosalongen så hör jag plötsligt "Claire!!" så kollar jag upp väldigt förvirrat och ser Janinas mamma sitta där några rader upp :P

filmen var iallafall jättegullig :D..den vill jag se igen..fast jag skulle inte betala en biobiljett för att se den igen :P...nu har jag kommit hem och ska käka snart och om lite mer än en timme börjar Andra Avenyyyn! :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0