mitt internet suger!

Världens skönaste dag idag! :D projekt och företagande på morgonen..det var bara redovisningar så det var en lugn lektion och jag var inte nervös alls! :D det har aldrig hänt förut på en redovisning..jag är ALLTID nervös :P

sen mediakommunikation.. det var en skön lektion..:) vi var flummiga och satt och asgarvade åt våra konstiga idéer..och sen kom rektorn och ville ge oss tips om hur man brainstorma XD

jag slutade 11.15 (vet inte hur många gånger jag sagt det nu :P)..käka lunch sen drog jag och mötte Janni och stack hem till mig :D..körde lite rockband och så..

vårat internet suger.. vi köpte en ny router för det var så dåligt och nu har typ pappa och brorsan tagit sönder den? :S..det funkar just nu men är fett segt :/

imorrn är jag leeedig :D och ska träffa en Sandra (som inte är sandra i min klass) :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0