Jossi! <3

Idag klarade Josefin av uppkörningen och har nu körkort! :D Grattis gumman! <333 nu kan du skjutsa oss överallt ;) kommer ju ta flera månader innan jag lyckas klara av det :P

jag kommer vara nörd och kolla på tv typ hela kvällen :P

vänta..nu jag ska bara följa med Janina till bussen!



tillbaka.. hehe..vi fick inte reda på vad vi fick på provet på naturkunskapen :( blev fett besviken :P... efter skolan gick jag till Åhléns och skulle kolla om McFlys nya album kommit..det hade det inte..kollade också vad parfymen jag vill ha kostar...449 kr för 30 ml, den MINSTA flaskan?!..föör dyrt!...sen gick vi (jag, sandra och daniella) till t-centralen och kolla i Megastore om skivan fanns där..där fanns den inte heller...så jag åkte hem och mötte Janni och vi gick hem till mig och käka kakor och muppa oss som vanligt..sen lyssna vi på Nordman hahah Janni är gaaalen i dom ;D..

jo som sagt..jag ska kolla på tv hela kvällen XD...synd bara att Idol och andra avenyn är samtidigt men vi ska pausa Idol (för man kan göra det på min tv) och kolla på andra avenyn och sen kan vi spola förbi reklamen i Idol :)..sen ska jag kolla på HEROES äntligen!!! <333

Imorrn är vi lediga :)..och på fredag (som vanligt ;))..men imorrn ska vi jobba med projektarbetet men kan göra det hemma..jag ska göra min första illustration till boken :)

Nu ska jag typ äta middag :) hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0