Irriterande!

Jag har inget att göra på denhär extremt långa lektionen på grund av att jag inte fotat mina bilder än till reklamuppslaget. pappas kamera var inte laddad så vi laddar den nu under dagen så kan jag börja fota sen.. iallafall, om jag kommit på det tidigare att jag inte skulle ha nåt att göra så hade jag bara kunnat säga det till läraren och slippa denhär lektionen och börjar 13.50! men nu sitter jag här och typ ingen är inloggad..tråkigt!

Jag är jättesugen på en egen systemkamera nu..jag vill inte behöva lånas pappas..


Denhär vill jag ha! <3 visst är den sjukt snygg?! :D men den kostar typ..4000-5000 kr? :P..ge mig pengar? tack :)



Canon EOS 450D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0