hungrig

Efter skolan åkte jag och mötte Janni och så åkte vi till fruängen och handla lite :)..sen gick vi till Jossi och Jenny och så kom Hanna efter ett tag :)..vi käka mellis och satt och snacka om lite..ehm..sjuka saker :P ahahah sen kolla vi på nåt roligt program :) och sen cykla jag och jenny med janni till bussen för att hon skulle hinna :) sen cykla vi tillbaka och kolla på Idol hahaha fett roliga vissa var :D sen kolla vi på ett skitäckligt program om plastikoperationer seriöst vi höll på att spy! :P..det var en fettsugning och så skulle dom ta bort överflödig hud och USCH!!!..sen kom Helen hem och då skjutsa Jossi hem mig:)

nu sitter jag här och är hungrig och ska nog käka en macka snart :)


 AH, jag blir galen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0