Hot chicago

Idag har jag varit duktig och städat mitt rum! Det såg som vanligt ut som ett bombnedslag så jag städade utan att ens tycka det var jobbigt :D rensade även bokhyllan på lite fler böcker så nu har jag mer plats där :) sen har jag typ slappat bara..juste...övningskörde lite med pappa :) körde till Skärholmen på en större väg än jag nånsin kört på innan men det gick braaa :)..jag parkerade perfekt..okej..NÄSTAN perfekt..hehe (A)...pappa skulle köpa en motorsåg...sen när jag skulle köra hem blev pappa arg...jag började typ byta fil så kommer en bil i vääärldens fart och kör nästan in i mig? pappa typ "DU BYTER ALDRIG FIL UTAN ATT KOLLA FÖRST!!!" men jag hade ju kollat?! bara att bilen åkte så fort så man hann inte se den :S

seen kom janina till mig :)...gick och mötte henne i fruis och vi handla lite...Fruängens konsum har ÄNTLIGEN börjat sälja Ben&Jerrys! :D:D:D sen stack vi hem till mig, kolla på TV, och sen kolla vi på gårdagens avsnitt av Andra Avenyn som vi missat sen typ somna jag nästan haha

sen skulle vi gå och fota lite till en uppgift i skolan..men det var redan så mörkt så jag vet inte om bilderna blev bra? vet inte om vattnet syns men får se hur det blir på datorn :) sen gick vi och handla IGEN..lite frukostflingor och sånt :)...sen tog Janina bussen hem och jag gick hem och har beställt världens godaste Pizza, hot chicago! :D...hemkörning...jag pallade verkligen inte  gå dit..men Pizzan tar EN TIMME!!! hur i hela... kan det ta en timme att få en pizza?!..aja..den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0