hahaha!

usch vad trött jag var igår..satt och kollade på heroes sent på kvällen..sen la jag mig i sängen och råkade somna till typ 2 :D..gick upp, asförvirrad, stängde av datorn och gick och la mig igen :P

nu på morgonen har jag inte gjort ett skit..läst lite... käka lunch...kollat massa på Kyle XY..

hahaha min bror är så förvirrad! paketet med pucko (hahah kul det lät..men chokladdrycken ni vet) var brevid honom på bordet, jag häller upp ett glas till mig och ställer tillbaka det där

Thomas: men ställ tillbaka det i kylskåpet!
Jag: Men det låg ju brevid dig så jag trodde du ville ha det där? :S
Thomas:....va?...jag trodde jag ställde tillbaka det i kylskåpet
Jag: HAHAHAHAH!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0