...

Igår skrev jag inget för jag hade inte tid.. i skolan gjorde vi inte så mycket..hade grafisk och jag gjorde min reklambild :)..är rätt nöjd men är nog inte helt klar..ska typ ändra den och så..




på naturkunskapen fick vi åka hem för att plugga till provet så Daniella följde med mig hem för att plugga och det tog evigheter innan vi börja :P...sen plugga vi lite och sen laga vi mat..pannkakor..haha jag SUGER på att göra det XD..sen kolla vi på Idol och Legally Blond :)..sen typ..gick vi och la oss för Daniella skulle sova över :)...upp tiiidigt och åkte till skolan och hade prov..gick helt okej, tror jag får G iaf...sen hade jag håltimme och nu är det grafisk :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

den blev ju snygg ju klärkan;)

2008-09-17 @ 20:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0