:)

Nu har jag inte skrivit på ett dag känns det som (fast egentligen var det inte så längesen)..:P..igår efter skolan så åkte jag till Janni :)...var där ett tag och sen åkte jag och mötte Izza..åkte till stan och köpte present till Ullis...sen stack vi hem till mig och kolla på idol och sen över till ullis för att lämna presenten och tog en promenad och sen hem till mig och kolla på sex and the city och 2 ½ men... jag var så sjukt trött och somna typ 12 :P..

idag har vi bara slappat, kollat på Buffy, och jag har fotat lite till min reklambild :)..sen åkte jag till Janni och vi barnvaktade hennes lillebror :)..sen stack vi och handla lite och sen skulle hennes pojke komma så jag stack hem och nu sitter jag här :) ska slappa,kolla på tv och käka lite chips hade jag tänkt :) mår inte så bra, med huvudvärk och hosta så det blir mysigt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0