:)

Usch vilken onödig dag dethär kändes som :P..

på morgonen åkte jag sällskap med Jenny till skolan :)..jag var typ sääker på att jag skulle bli sen för bussen var sen och så skulle vi ta pendeln men jag hann i god tid :)

första lektionen var naturkunskap..kändes helt onödigt..pratade typ bara om näringsvävar och att vi ska på typ..jag kommer inte ihåg vad det heter :P..men vi ska utforska "kantzoner" i Hagaparken haha

sen var det Historia..MEN, eftersom jag ska läsa Engelska C så har jag tagit bort historia och Markus (läraren) bah "kan du inte läsa historia också? :(".. haha neej jag hatar historia SÅ himla skönt att slippa :D...så jag satt själv på den lååånga håltimmen, snacka med cafétanten och sånt :P.. sen lunch! :) (känns så onödigt att vänta typ 1 timme på att gå på lunch :P)..sen hade vi grafisk och jag kunde inte göra nåt för jag måste fota till reklambilden som vi ska göra och jag vet inte vem jag ska fota :P

sen projekt och företagande (vad intressant att jag skriver vilka lektioner vi haft va? ;D)..sjukt tråkig lektion..vi ska redovisa IMORRN så vi hade en timme på oss att skriva fakta och sånt...Sandra var övertrött, skrev fel hela tiden och tillslut började vi bara asgarva åt allt för vi var så trötta (så blir det på våra långa onsdagar!)

sen skulle jag egentligen träffa janni men hon var med susanna och jag pallade inte göra nåt "senare" så det blir imorrn istället :) då slutar jag 11.15 pga att jag tog bort historian! :D jag har seriöst världens bästa schema!

när jag kom hem kolla jag på Greys anatomy..typ många avsnitt..nästan det enda jag gjort haha:P..kollat på idol som började idag :) en var ju sjuukt bra!

sen var jag typ lite deppig men nu ere lugnt igen :)

Kommentarer
Postat av: tess

Engelska C suger nog fem gånger mer.

2008-09-04 @ 20:20:38
URL: http://biblo.blogg.se/
Postat av: Claire

haha nej förfan! Jag..HATAR historia..verkligen avskyr.. Engelska kan jag ju ;)

2008-09-04 @ 21:22:54
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0