:D

Imorse var jag huur trött som helst..upp kl 6 för att hinna duscha och åka till skolan..köpa en "stor vanilj latte" på espresso house i Odenplan..snart blir jag stammis där..killen som jobbar där varje morgon kommer snart inte ens behöva fråga vad jag vill ha ;)..för jag tar alltid samma sak :) men den är så sjukt god, älskar espresso house! fast det är så dyrt så varje dag kan man ju inte köpa nåt där precis..

iallafall, jag kom till skolan tidigt..mycket tidigt...dom hade typ inte ens öppnat dörrarna..men sen blev jag insläppt, satt i soffan och drack min latte :) sen hade vi projekt och företagande..svarade på frågor bara typ... sen mediakommunikation och vi hade bara redovisning inför läraren och sen fick vi sluta :)...redovisningen gick SJUKT BRA!!!..det kändes verkligen skitbra, han ställde frågor som gruppen inte förberett men ändå kunde jag improvisera och svara på frågorna som om vi verkligen hade tränat på det..jag kände mig som ett proffs haha ;)..han sa att vi kunde förvänta oss ett högt betyg och det låter ju bra :)..typ MINST vg..:)

sen slutade ju då jag för resten av klassen hade historia..men jag bara käka lunch och sen åkte jag hem..Jossi kom över med bilen och vi åkte och hämtade upp Janni från hennes skola ;)..det är nice att ha kompis med körkort! :D körde till heron city och vi satt där och käka lite :)...sen åkte vi hem till Jossi, körde lite Guitar hero..jag övade liite körkortsteori..nu kan ju Jossi hjälpa mig! ;) sen typ hjälpte vi hennes mamma att flytta bokhyllor och satte upp själva hyllorna i den..det är faktiskt kul att bygga sånt! :D...sen kolla vi på Idol och sen skjutsa Jossi hem mig och Janni :) nu sitter jag här..imorrn är det ledigt..superskönt!..men helt sjukt, har ju knappt haft nån skola denhär veckan...

Kommentarer
Postat av: Vicky

Härligt med mediakommunikationen där du :D Vi hoppas självklart på det bästa!

2008-09-26 @ 12:53:32
URL: http://vickypalmgren.blogspot.com
Postat av: Claire

Tack Vicky ^^

2008-09-26 @ 20:42:35
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0