börjar om 3 timmar :P

haha är på naturkunskapen nu och har gjort klart rapporten för exkursionen :)..eller..eftersom vi var i grupp så skrev Tobias den haha men han sa det "om jag skriver så ritar du skissen?" jatack! jag klagar inte :)..men liite hjälpte jag faktiskt till :P

så man fick sluta när man var klar med den..och sen är det historia men jag har ju hoppat av den kursen så jag har världens längsta håltimme och börjar om typ 3 timmar  :P

skum natt... helt plötsligt vaknade jag (inte av väckarklockan) och fick typ panik "shit hur mycket är klockan?! :O"... kollar på den och ser att den är 03.30 på natten och jag var klarvaken :P..haha undra varför jag vakna då..men jag somna om igen rätt snabbt och sov till 6 :)

Kommentarer
Postat av: hemlig pojke

du! jag skulle jätte gärna vilja se en dagens outfit inlägg på dig, du ser lite säxxi ut å det skulle vara ett lyft för bloggen ;)

2008-09-10 @ 14:28:07
Postat av: Sara

De skulle vara kul om du kunde visa dagen outfit :)

2008-09-10 @ 14:49:57
Postat av: Claire

haha du vet att jag kan se IP-adressen och att "ni" har samma?

2008-09-10 @ 23:23:52
URL: http://klarkaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0