Slappis-dag :)

Ja gud vad slappt! :D..imorse var jag iofs rätt stressad, försov mig och skulle duscha..men jag hann iallafall...sen var det trafikstopp på tunnelbanan så det tog evigheter innan den åkte..jag kom i tid iallafall, men inte först av alla som jag vanligtvis brukar ;)...på första lektionen kolla vi bara på film..Sprited away...den var rätt bra faktiskt :)... sen var väldigt lång så vi kolla på den också på halva av mediakommunikation-lektionen.. sen kunde jag knappt göra nåt på den lektionen för jag skulle fixa en artikel men hade sparat den i fel fil-format hemma så kunde inte öppna den i skolan och massa skit så jag satt typ skitlänge och sökte på internet hur man konvertera den till rätt filformat haha..tillslut hitta jag en blogg där nån skrivit upp några tips..Tack Olof! (ägaren till bloggen hette tydligen Olof..)... sen hade vi typ den längsta mentorstimmen nånsin!...okej..bara en kvart..men det är långt för att vara mentors"timme" haha...käka lunch...och sen stack jag hem...Janina ska komma till mig när hon slutat :)

Imorrn är det friluftsdag..vi ska vandra i Farsta...kuuuul...inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0