slapp dag

usch vad det tog typ för mig att komma upp imorse! jag snoozade i typ en timme :D..sen var jag ju bara tvungen att gå upp och fixa mig iordning...känner att väskan är blöt och då har idiotkatten pissat på den?! AAAH..försökte spreja på såndär desinfektionsmedel och det hjälpte för stunden men i skolan lukta den igen!...fy..nu ska den tvättas!

iaf..det var slappt..första lektionen var mediaproduktion...vi redovisa bara..gick helt okej..inte bra men inte dåligt liksom :P...sen hade vi Peter Påhlman i mediakommunikation..jag gjorde inte ett skit :D..sen hade vi mentors"timme".haha..det är typ 5 minuter..sen sluta vi..käka lunch, sen åkte jag hem, träffa Janni, sen kom Jenny :)..vi har gjort lite läxor (jag försökte iaf hjälpa jenny med historian..haha det gick inte bra för jag HATAR historia och har ju t.o.m tagit bort den kursen :P)...sen typ..käka vi mellis och spela rockband (det har jag inte skrivit på ett tag va?! :P) nu stack dom hem..

Kommentarer
Postat av: tess

jo det låter lite som en hamburgare :D

2008-10-06 @ 22:37:16
URL: http://biblo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0